ארבעה סיבות לשכור מראת סלפי לאירועים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

תכנון אירועים והפקות יוקרתיות הפכו בשנים האחרונות למשימות שבהם אתם רוצים להשקיע את כל המחשבה ואת כל המאמצים. הציפייה של האורחים באירועים הללו היא לקבל אירוע שבו המחשבה על הפרטים הקטנים היא זו שמנהלת את האווירה ויוצרת סטנדרט ללא פשרות. ולכן, בוודאי כאשר מדובר על שירותי הצילום שאתם רוצים להזמין לאירוע, ממש לא מפתיע לגלות שיש ביקוש הולך וגובר גם לאטרקציות שקשורות בצילום. למשל, אם אתם רוצים לתכנן אירוע גדול מאוד, אפשר להזמין מראת סלפי לצד עמדת צילום ממותגת, ולייצר חוויית צילום שמאפשרת לאורחים שלכם להצטלם בזווית שהם רוצים. כל מה שאתם צריכים לעשות, הוא לפנות לצוות המיומן של חברת אדיקטד, ואנחנו נתאים מראת סלפי איכותית לצילום האורחים באירוע שלכם.

עמדות צילום ממותגות

עמדות צילום ממותגות

מראת סלפי – המוצר שמשדרג את חוויית האירוע

ההזמנה של מראת סלפי לאירוע יכולה להיות הצלחה מסחררת בעיקר אם אתם:

1. מפיקים אירוע בר או בת מצווה – שם הגיל הממוצע של האורחים הוא יחסית נמוך. ולכן מצלמת סלפי תהיה אטרקציה מבוקשת מאוד, שתאפשר לילדים הצעירים מצד אחד להצטלם וכך לתעד את האירוע. ומצד שני להרגיש הרבה יותר נוח מול המצלמה ולהנות מהתוצרים של הצילום.

2. מזמינים כמות גדולה מאוד של אורחים לאירוע – במצב כזה צלם רגיל לא יכול לכסות את כל האירוע, ולהגיע לכל אחד מהאורחים, ולכן צריך להתקין עמדת צילום והפכה. הוספה של מראת סלפי מושכת יותר תשומת לב ומאפשרת לכם להפוך את אזור הצילום לאזור מעניין מאוד מבחינת האורחים באירוע.

3. רוצים לייצר איכות תמונות גבוהה מאוד, בפרק זמן קצר יחסית – מראת סלפי מייצרת סטנדר תמונות מהגבוהים ביותר שקיים כיום בשוק הצילום, גם כאשר איכות התאורה מוטלת בספק. ולכן אתם לא רוצים לוותר על איכות הצילום שמתקבלת כאשר אורות הרחבה יכולים לפגוע באיכותן של תמונות רגילות וחשוב לכם לייצר מגוון רחב של זוויות צילום במהלך האירוע.

4. התוספת מבחינת עלויות היא זניחה יחסית – אתם כבר משקיעים לא מעט כספים בהזמנה של שירותי צילום לאירוע שלכם. ועל כן כדאי לעשות עוד מאמץ אחד קטן, ולהזמין את המוצר שישנה את חוויית הצילום שלכם מן הקצה אל הקצה.

בחירה אחת – שמשלימה את עמדת הצילום שלכם

הידע והניסיון המקצועי של אנשי חברת צילום מיומנים יכול לאפשר לכם לקחת החלטות הרבה יותר נכונות וחכמות מבחינת איכות הצילום באירוע שלכם. הצוות עמדות צילום להפקה היא שאלה של מיקום נכון אל מול פיזור של צלמים שנמצאים ברחבה. ולכן אתם לא רוצים לוותר על הייעוץ המקצועי של צוות חברת אדיקטד. אנו נלווה אתכם לאורך כל שלבי הדרך ונציע לכם פתרונות מקצועיים ואחראים לשאלות מרכזיות בתחום הצילום, בדרך להשלמת ההפקה שלכם.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן