היתרונות של עמדות צילום ממותגות לאירועי חברה גדולים

מאמרים נוספים

יצירת קשר

מי מאיתנו לא רוצה להיות חתום על אירוע בהפקה גדולה, מושקעת ומדהימה, בכל מה שקשור לעבודת אנשי משאבי אנוש בארגונים גדולים? גם אם אף פעם לא עבדתם על הפקת אירועים כחלק מהגדרת התפקיד שלכם, ברור שחשוב מאוד להמציא את עצמכם מחדש בכל אירוע, ולהזמין את אנשי המקצוע שיהפכו את החגיגה לרגע המיוחד ביותר בלוח השנה המקצועי. היום יותר מאי פעם בארגונים רבים מבינים את החשיבות של הזמנת עמדות צילום ממותגות לאירועים עסקיים מסוגים שונים. ולכן יש השקעה משמעותית בחיפוש אחרי אנשי מקצוע בעלי ניסיון מיוחד בתחום כמו אנשי הצוות של חברת אדיקטד, אשר מציעים שירותי צילום מיוחדים שכוללים גם עמדות צילום לאירועים.

עמדות צילום ממותגות

עמדות צילום ממותגות

עמדות צילום ממותגות

האפשרות להתקין עמדות צילום ממותגות לאירועי חברה, כוללת בתוכה יתרונות רבים ובניהם ניתן למצוא גם:

1. יצירת אחידות בחלל הפנים – אם מדובר על אירוע גור לצוות החברה שלכם, אזי שאפשר להפוך את כל חלל הפנים למיצג מרהיב של מיתוג בצבעי החברה. ואכן, עמדת צילום להשכרה עם הלוגו של המותג שלכם, היא אטרקציה מעולה לכניסה לאירוע גדול.

2. חוויה שמחזקת את המותג שלכם – כשמצלמים תמונות למזכרת של אורחים באירוע גדול, המיתוג מספר לאורחים את הסיפור שמאחורי האירוע והוא חלק לא פחות חשוב מאשר כל אלמנט אחר בחוויית הבידור של האירוע שאתם יוצרים.

3. בידול מול חברות מתחרות – באירועים שבהן יש כמה חברות מתחרות, אתם מבקשים ליצור סביבה שמייחדת את המותג שלכם והופכת אותו לבולט בשטח, בקלות יחסית. והכל כדי למשוך את הקהל לאיזור שלכם, תוך מינימום השקעת מאמצים מיוחדים.

4. התאמה לציפיות של האורחים שלכם – בעולם שבו הפקות אירועים מקצועיים רק הולכות וגדלות, לאורחים שלכם יש ציפייה כשהם מגיעים לאירועים. כך שאם יש אפשרות לנצל עמדת צילום למסיבה כדי ליצור רושם ראשוני מנצח, למה לוותר עליה?

5. הפקה של תמונות איכות במהירות אפשרית – אנשי מקצוע מיומנים בתחום האירועים, יכולים להציע לכם לקבל את התמונות מהאירוע בו במקום, על בסיס שירות הדפסה באיכות יוקרתית ועם מיתוג מיוחד של האירוע שלכם.

עבודה עם צוות מיומן – היא המפתח לאירוע מיוחד

כל מה שחסר לכם בשלב הזה על מנת להפוך את האירוע הקרוב שלכם להצלחה מסחררת בקרב העובדים, הלקוחות, והמתחרים, הוא למצוא את החברה שמסוגלת להציע לכם שירותי צילום ברמה הכי גבוהה שיש. צוות מיומן ומנוסה הוא הצוות שמצליח לבנות ביחד איתכם את חוויית האירוח המיוחדת, בהתאם לכל הדרישות המקצועיות שלכם ובהתאם לתנאי הצילום שקיימים באולם שלכם. זוהי בדיוק הסיבה שלנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת אדיקטד, מה שאומר שאנו נוכל ללוות אתכם בתהליך ההפקה שלב אחרי שלב, מתוך ניסיון והבנה של הצרכים המיוחדים באירוע שאתם רוצים להפיק.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן