שלושה דברים שאתם ממש רוצים לדעת על קופסת הפלא

מאמרים נוספים

יצירת קשר

הרגעים הגדולים בחיים שלנו, הם לפעמים רגעים שאנחנו רוצים לתעד בדרך ייחודית ומיוחדת עם קופסת הפלא. לא תמיד מדובר על אירועים גדולים שבהם כל בני המשפחה והחברים מגיעים לאולם האירועים לחגוג איתכם. אלה על חוויות משפחתיות קטנות ומצומצמות אותן אתם רוצים להמשיך בדרך מיוחדת משלכם. במקרים רבים, אפשר פשוט לפנות לאנשי חברת צילום ולבקש ליצור חוויה מיוחדת בעזרת תמונות משפחתיות שאף פעם לא ימאס לכם להסתכל עליהן. זוהי בדיוק המטרה של משפחות שמבקשות ליצור צילומים בסגנון קופסת הפלא, על ידי צוות צלמים מוכשר שחושב מחוץ לקופסא. שימוש בעמדת צילום מקצועית, יוצר תמונות בסגנון וירטואל ריאליטי של כל בני המשפחה אותן אתם יכולים לתלות בסלון הבית כזיכרון מתוק מאירוע חשוב בחיים. בעזרת הצוות של חברת אדיקטד, תצליחו להגשים את כל החלומות וליצור את חווית הצילום המיוחדת של המשפחה שלכם, עם תוצרים שיהיה כיף לראות לאורך שנים.

קופסת הפלא

קופסת הפלא

שנים שאתם חולמים על היום הזה, ועכשיו הרגע הגדול הגיע. תכנון החתונה מתחיל לרקום עור וגידים, ואתם מקבלים החלטות לאורך הדרך שיקבעו את האופן שבו יתנהל יום החתונה שלכם. אחת השאלות המרכזיות איתה אתם רוצים להתמודד, היא שאלת הצילום. אם עד היום, צילום חתונה התאפשר רק עם צלם אחד או שניים, שמלווים אתכם מהבוקר ועד הערב. אבל, ככל שיש יותר טכנולוגיות ואטרקציות שקיימות בשוק האירועים, כך אתם יכולים לבחור חוויות שמתאימות לסוג האירוע שלכם. בין היתר, יש זוגות צעירים רבים שרוצים לרכוש עמדות צילום לחתונה, שמתאימות לחוויה הכללית שאתם רוצים ליצור. ההקמה של עמדות צילום לאירוע פרטי, היא המיומנות המקצועית של אנשי חברת אדיקטד, שיעזרו לכם להפיק את האירוע המיוחד שלכם, תוך מינימום השקעה של זמן ומשאבים.

קופסת הפלא

הבחירה לרכוש יום צילומים המבוסס על טכניקת צילום בסגנון קופסת הפלא, היא החלטה מעולה מכל מיני סיבות. אבל רגע לפני שאתם יוצאים לדרך ויוצרים את החוויה המיוחדת שלכם, חשוב שתזכרו:

1. לתכנן את סגנונות הצילום המשפחתיים שתיצרו ביחד עם הצלם. הרעיון בקופסה הוא להשתמש באלמנטים עיצוביים כמו עמדת צילום ולבנות סיפור שמדבר בפני עצמו, בתוך הקוביות ובין הקוביות. כל המצולמים נראים כאילו הם מבצעים איזו פעולה וכך נוצרת תמונה שמדברת בפני עצמה ומראה את המשפחה שלכם בשיאה.

2. זו היא חוויה גם לגדולים וגם לקטנים. אמנם מדובר על סשנים יחסית קצרים (שנעים בין 20 ל 45 דקות צילום), אבל אתם רוצים להגיע לסטודיו חמושים במצב רוח מעולה, נכונות לשתף פעולה והתרגשות לקראת תוצר מיוחד במינו.

3. הצלם יודע הכי טוב, גם אם לא תמיד אתם מצליחים לראות עין בעין. חשוב להבין, מרבית העבודה על קופסת הפלא מתרחשת מאחורי הקלעים, בתהליך העריכה והעיצוב הגרפי של התמונה. כך שהצלם רואה בדמיונו את התמונה שהוא יכול ליצור לכם ומדריך את המשתתפים בתהליך הצילום, על בסיס החזון שלו. מה שדורש מכם לתת אמון ביכולות ובכישורים של הצלם ולהנות מהדרך, לא פחות מאשר מהתוצאה.

מגשימי החלומות הפרטיים שלכם

כל לקוח שבוחר ליצור קופסת הפלא הוא לקוח שמבין את העוצמה העיצובית של תמונה ייחודית כזו. מה שאומר שיש ביקוש דווקא לקבל שרות וצלמים בעלי שנים רבות של ניסיון בתחום והבנה של תהליך העבודה על יצירת הקופסה, בקרב הלקוחות של חברת אדיקטד. אנו מצליחים ליצור קופסה מדהימה בכל פעם מחדש, בזכות חשיבה יצירתית, תהליך היכרות עם הלקוחות שלנו, ונכונות לצאת מהקופסא ולמצוא את הפתרונות האידיאליים לכל אחד ואחת מכם, לקוחות החברה היקרים.

תוכן עניינים
דילוג לתוכן