עמדת צילום רטרו לתיעוד אירוע מושלם עם זיכרון מתוק!

מאמרים נוספים

יצירת קשר

האירוע שאתם כל כך מתרגשים לקראתו מתקרב? עמדת צילום רטרו היא בדיוק האטרקציה שחיפשתם, זו שתאפשר לאורחים שלכם לקבל, ממש בזמן אמת, תמונות פיזיות מקצועיות ואיכותיות מתוך החגיגה. עמדת הצילום מכילה את כל מה שצריך בשביל לתעד את השמחה בצורה מרעננת וחדשנית שלא מוצאים היום בשום מקום: בין אם אתם חוגגים חתונה, בת מצווה או מארגנים מסיבת גיוס, תהיו בטוחים שאף אלבום אירועים לא יהיה שלם בלי התמונות המקסימות והמרגשות שהעמדה הזאת יודעת לייצר.

מהי עמדת צילום רטרו ואיך היא עובדת?

כשמארגנים אירועים עם מוזמנים רבים, חשוב לאפשר לכל אחד ואחת מהם להרגיש עד כמה אתם שמחים שהם הגיעו. עמדת צילום רטרו עושה בדיוק את זה: היא מעניקה להם את היכולת להצטלם סלפי עם האנשים הקרובים אליהם ביותר, באמצעות צילום מפנק שמפיק תמונות באיכות מעולה ובזווית מחמיאה בלי שום מכשיר סלולרי ביד, ממש כאילו הזמנתם להם צלם במיוחד עבורם.

מיקומה של עמדת הצילום משתנה בהתאם למהלך האירוע. בשלב הראשוני היא ממוקמת באזור קבלת הפנים, בשלב השני בטקס (במידה ויש) ולאחר מכן ברחבת הריקודים.

חווית הצילום בעמדה לא דומה לשום אטרקציה אחרת של אירועים, שהאורחים שלכם מכירים: השוני הוא, מצד אחד, בטכנולוגיה המתקדמת והייחודית שמאפשרת ליהנות ממגוון אופציות של עיצוב וסגנון, ומצד שני בתחושה המרגשת והנוסטלגית שהיא "כמו של פעם", הרבה לפני תקופת הסלולרי, כשהצלם שהוזמן לאירוע היה האחראי הבלעדי על תמונת סלפי של הכלה או על צילומים משפחתיים, כחלק מאלבום חתונה או בר מצווה.

עמדת צילום כזאת למעשה לוקחת את הטוב מכל העולמות ומנגישה אותו לאורחים שלכם בזמן אמת: הם יוכלו להצטלם יחד או לבד, סלפי פנים או פרופיל, בכל דרך שיירצו לזכור את רגע הצילום וליהנות ממנו גם הרבה אחרי שהחגיגה תסתיים.

רוצים אירוע בלתי נשכח? הזמינו עמדת צילום רטרו

כדי להפיק אירועים ברמה גבוהה חשוב שיהיו לכם ספקים איכותיים עבור כל חלק וחלק של המסיבה, החל מהמעצבים של התפאורה לחגיגה, דרך האנשים שאחראים על הקייטרינג ועד ליצרני טבעות הנישואין ומעצבי החליפה והשמלה של החתן והכלה, אם מדובר על חתונה למשל.

עמדת צילום בסגנון רטרו היא אטרקציה ייחודית שיש בה הכל, במינימום מאמץ מצדכם ובלי שתצטרכו לרוץ אחרי ספקים: האורחים פשוט נכנסים לתוך העמדה, מצטלמים סלפי או באיזו פוזה שירצו ומקבלים תמונה פיזית אמיתית, כזאת שהם יכולים לאחר מכן להכניס לארנק, לתלות על המקרר או לשמור באלבום, ממש כמו שעשו בילדותם. מעוניינים בכל זאת לקבל תמונות דיגיטליות? זה אפשרי! כל הקבצים המצולמים נשמרים וניתנים לשליחה בקלות, כדי שהאורחים שיבחרו בכך יוכלו לשתף את התמונות היפות עם מי שהם רוצים.

אירועים מוצלחים חייבים לתעד: כך תעשו את זה בצורה הכי מקורית שיש!

בעולם שבו האורחים שמגיעים לשמחות משפחתיות מתעדים בסלולרי כל דקה מתוך האירוע ומעלים סרטונים לרשתות החברתיות בזמן אמת, אתם יכולים להעניק להם את האופציה המרגשת והאיכותית יותר, זאת שבאמת נשארת בלב אחרי שכולם חוזרים הביתה.

בין אם אתם מארגנים בר מצווה, ברית מילה, מסיבת יום הולדת או חתונה עם מאות משתתפים, עמדת צילום רטרו היא האטרקציה שתעשה את האווירה הייחודית והשונה, שאותה אתם מחפשים.

עמדת צילום רטרו
עמדת צילום רטרו
תוכן עניינים
דילוג לתוכן